ВИЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕРМІНІВ (Словарь рекламы и маркетинга)

06-06-07 | категория: Книги и словари, Основные понятия |

Tweet

зовнішня реклама- інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;
особа- фізична особа, в тому числі субєкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні; товар - будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, обєкти права інтелектуальної власності;

розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами;

рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та обємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;

місце розташування рекламного засобу
- площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

дозвіл- документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

робочий орган - відділ реклами Управління містобудування та архітектури ГУ містобудування, архітектури та земельних відносин Київської міської ради, на який покладено виконання функцій щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Києві;

рекламодавець- особа, яка є замовником реклами для її виробництва таабо розповсюдження;

реклама- інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;

алея- дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

пішохідна доріжка- елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

соціальна реклама- інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

біллборди (bіllboard, bіgboard, бигборд, щит, 6х3)
- рекламні щити- великоформатні конструкції, що стоять окремо з зовнішнім і внутрішнім підсвічуванням. Розміри - 6х3 м. Бувають щити з зовнішнім (природнім) і внутрішнім підсвічуванням. Сторони рекламоносія відрізняються один від олного впливом на споживача рекламної інформації. Сторона А розташовується праворуч по напрямку руху людей, а сторона В – ліворуч.

суперсайти– великоформатні конструкції, що стоять окремо з зовнішнім і внутрішнім підсвічуванням. Стандартні розміри - 12х5 м, 15х5 м.

сіті-формати– конструкції, що стоять окремо, павільйони чекання транспорту. Так названі "вуличні меблі" з рекламними поверхнями формату 1.2х1.8м.

брандмауери - рекламні конструкції, розташовані на стінах будинків . Щити 6х3 м, розташовані на стінах, теж відносяться до брандмауерів.

брандмауер (брэндмауэр, brandmauer)- рекламна конструкція, розташована на стіні будинку . Виготовляються з баннерного полотнини, акрилових аркушів, метеллических аркушів і т.п.

дахові установки- ексклюзивні іміджеві конструкції, розташовані на дахах будинків. Висота установки звичайно складає 1 - 5 м., а довжина залежить від змісту рекламного повідомлення.

перетяжки - рекламні носії, що розміщаються над проїзною частиною і завжди знаходяться в поле зору пасажирів і автомобілістів. Розміри перетяжок у різних містах відрізняються одна від одної.

арки- рекламні поверхні 19.4x3.7 м і 24х5 м із зовнішнім підсвічуванням. Розташовуються над проїзною частиною великих автодоріг.

відеопанелі- рекламні носії, що представляють собою електронні екрани самих різних, переважно великих , розмірів.

відеопанель- рекламний носій, що представляє собою електронний екран самих різних, переважно великих , розмірів. Дають рекламодавцеві можливість створити максимально привабливе рекламне повідомлення, тому що можуть відображати текстову, графічну і візуальну інформацію.

дорожні покажчики– покажчики, що розміщаються на дорогах .

фриз- вузька і довга площина, використовувана для виділення на фасаді будинку деякої його частини . Може бути плоским без підсвітлення або обємним, із внутрішнім підсвітленням. Фриз досить часто використовується як пересувна конструкція (основа) для розміщення на ньому додаткових рекламно-інформаційних елементів (букви , логотипи й ін.).

лайтпостер- засіб зовнішньої реклами, що представляє собою світловий стенд (короб) з розміром однієї рекламної площини порядку 1,2 х 1,8 м незалежно від кількості рекламних площин, що як окремо коштує , так і розташовуваний на стовпах, у тому числі на опорах вуличного висвітлення .

світловий короб (лайтбокс)- закрита обємна конструкція (звичайно товщиною 120 - 250мм.), виконана на основі пересувної металорами з встановленими усередину світильниками. Лицьова поверхня короба виконується зі світлорозсіюючого транслюцентного матеріалу (акрилове скло, банерна тканина ПВХ і ін.), з наступним нанесенням на нього рекламної інформації. Розміщається паралельно фасадові будинку.

обємні літери- вид реклами, виконаний літерами.

панель кронштейн- часто двостороння конструкція ( що складається з одного або декількох світлових коробів різної форми і розмірів), установлювана перпендикулярно фасадові будинку.

вивіска– 1) гармонічне сполучення таких елементів зовнішньої реклами як: фриз, світлові короби, обємні букви , накладні елементи у виді панелей-кронштейнів, електронні статичні і динамічні компоненти. Це - складові частини, вихідний матеріал для майбутньої вивіски. Вони компонуються і видозмінюються дизайнером у процесі розробки макета вивіски.

2) рекламоносій, що являє собою конструкцію невеликого формату з назвою і профілем діяльності фірми, несе в собі елементи фірмового стилю - корпоративні кольори, особливий дизайн, властиві компанії. Розміщається при вході (або над входом) у будинок або організацію.

плакат- у зовнішній рекламі під цим терміном звичайно розуміється зображення, що містить різну графічну (текстову) і або фотографічну інформацію, виконане , як варіант, методом повнокольорової широкоформатної печатки на мякій основі.

плакат - засіб друкованої реклами щодо великого формату, що може включати агітаційний малюнок, короткий текст, фотографію і т.п..

табличка- плоский виріб малих розмірів (до 1кв.м.). Виконується на пластиковій або металевій основі, з текстом, нанесеним методом аплікації, травлення або за допомогою фрези.

штендер- двостороння конструкція, виконана у виді розкладного "будиночку". Виготовляється з металевої труби із двома рекламними площинами з полістиролу або тонкого металу. Рекламні площини можуть містити не тільки текст, але і графіку з фотографіями.

стелла(пілон) - обємна рекламна конструкція, звичайно вузька і висока (до 20м.). Найчастіше виготовляється у виді двостороннього світлового короба з накладними елементами і декоративними бічними панелями. Установлюється на власній бетонній підставі.

комплексне рекламне оформлення фасаду- оформлення фасаду будинку (або його частини ) у єдиному стилістичному ключі, засноване на концепції і креативній ідеї, розробленої фахівцями (дизайн-студіями рекламного агентства) відповідно до існуючих технологій і з урахуванням індивідуальних особливостей конкретного будинку .

магістральний щит- це двосторонній щит, що стоїть окремо на власній опорі, розташовується уздовж автомобільних трас і використовується для проведення масштабних рекламних кампаній (акцій).

призмаборд (призмавижн)- магістральний щит, рекламна площина якого складається зі складальних тригранних сегментів. Електричний привід конструкції дозволяє по черзі (по заданій програмі) показувати різні грані сегментів, експонуючи розміщені на них зображення.

піларси- наземні світлові призми, що мають від двох до трьох граней і що дозволяють розміщати відповідну кількість широкоформатних зображень. Завдяки своєму дизайнові, пилларсы гармонійно сполучаться з міським ландшафтом.

афіша- графічний рекламоносій, друкується найчастіше на папері або картоні. У відмінності від плаката афіші анонсують прийдешні події - приїзд знаменитостей, концерти і т.п. Афіші розміщають на афішних тумбах, стендах, стінах будинків і т.п.

баннер(банер,баннерная тканина , баннерное полотнина ) - від англ. banner-прапор, транспарант, розтяжка. Міцна вінілова полотнина з покриттям для сольвентної печатки армоване поліестеровою ниткою. Часто використовується для виробництва рекламонесущей площини в зовнішній рекламі.

беклайт (backlіght)- рекламна конструкція у виді короба з внутрішнім подсвічуванням (лампи денного світла ). Зображення виготовлене на просвітній банерній тканині , що кріпиться за допомогою системи натягу . Комплектуючі, включаючи светотехническое устаткування, розташовуються усередині корпуса.

вітрина- засклена шухляда, шафа або вікно, пристосована для виставки різних предметів. Також вітрина - викладення товарів, відділене від споживача прозорою перегородкою.

вобблер(воблер) - від англ. wabble - хитання, рекламоносій невеликого розміру, звичайно з папера , картону, пластику, закріплений на тонкій ніжці.

газосвітлова реклама- вивіски, табло, щити, написи, в оформленні яких застосовані світні газонаповнені (неонові) трубки.

гірлянда- конструкція у виді великої кількості лампочок, розташованих на одному проводі . Часто використовується для прикраси дерев і будинків у святкові дні або в дні проведення рекламних заходів. Переваги: чудово виглядає в будь-який час доби, привертає додаткову увагу за рахунок барвистості і динаміки.

маркіз (козирок)- рекламоносії у вигляді навісів (козирків) на мякій або твердій основі з розміщеної на них інформацією про фірму або рухливі навіси над вікнами для захисту від сонця.

стікер- друкована наклейка невеликих розмірів.

басорама- рекламна панель з підсвічуванням, установлюване на даху автобуса.

рекламна кампанія в зовнішній рекламі- масштабна рекламна акція, із грамотним застосуванням засобів візуальної реклами, націлена на конкретну цільову аудиторію споживачів.

обєкти зовнішньої реклами й інформації - художні елементи і технічні засоби стабільного територіального розміщення, призначені для нанесення рекламної й іншої інформації.

реклама- інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;

рекламна концепція- задум проведення рекламної кампанії, акції, заходу . Визначає мети рекламної кампанії, основні засоби реклами і рекламоносители, що використовуються, головні рекламні аргументи.

рекламна стратегія- широкомасштабна довгострокова програма, спрямована на рішення найважливішої рекламної мети. Розробка рекламної стратегії припускає визначення наступних елементів: цільова аудиторія; концепція товару; засобу масової інформації, і або рекламоносители, використовувані для передачі рекламного звертання ; розробка рекламного звертання .

рекламно-інформаційні знаки- знаки маршрутного орієнтування, що інформують про обєкти сервісу вузького профілю, призначені для обслуговування учасників руху (закусочні, підприємства по ремонті шин, карбюраторів, амортиз-аторов, магазини запасних частин і т.п.)

рекламовиробник- юридична або фізична особа, що здійснює повне або часткове приведення рекламної інформації до готового вигляду для розповсюдження.

світлова реклама- одна з форм зовнішньої реклами. Основні носії : неонові вивіски, лайтбокси, табло, " рядок, що біжить," і т.п.

сендвіч-мен - один із прийомів зовнішньої реклами; людина , що за визначену плату носить на спині і грудях рекламні плакати і роздає рекламні листівки.

товарний знак- специфічне позначення, покликане ідентифікувати товари або послуги власника товарного знаку від всіх інших. Обовязковою умовою функціонування товарного знаку є його реєстрація, що забезпечує надалі його правовий захист.

транспортна реклама- форма зовнішньої реклами, носії якої розташовуються на бортах транспортних засобів, у залах чекання, на перонах, зупинках і т.п. Крім того, до Т.Р. відноситься внутрішньотранспортна реклама, носії якої розташовуються в салонах транспортних засобів. Сюди ж відноситься радіореклама на транспорті.

реклама на транспорті- реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену;

широкоформатне друкування- багатоколірне друкування на полімерних рулонних матеріалах. Використовується при виготовленні елементів зовнішньої реклами.

землі дорожнього господарства- землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, тунелями, транспортними розвязками, водопропускними спорудами, підпірними стінками і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а

також землі, що перебувають за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні обїзні дороги, поромні переправи, снігозахисні

споруди і насадження, протилавинні та протиселеві споруди,

уловлюючі зїзди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку,

підприємства та обєкти служби дорожнього сервісу;

в) будинки (у тому числі житлові) та споруди дорожньої служби

з виробничими базами;

г) захисні насадження;

землекористувач земель дорожнього господарства - Служба

автомобільних доріг в АР Крим, області та в м. Севастополі (далі -

Служба);

місце розміщення обєкта- визначена земельна ділянка, на якій розміщується обєкт сервісу або рекламний засіб;

підїзд до обєкта - спеціально побудована автомобільна дорога для вїзду (виїзду) на територію обєкта сервісу;

мала архітектурна форма- невелика споруда для здійснення підприємницької діяльності торговельно-побутового призначення площею до 30 кв. м та висотою до 4 м, яка виконується з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без улаштування заглиблених у грунт фундаментів;

пересувний обєкт сервісу- невелика мобільна споруда, яка може бути переміщена з одного місця розташування до іншого;

субэкт підприємницької діяльності - фізична або юридична особа будь якої форми власності, представництво нерезидента в Україні;

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України "Про рекламу" та Типових правилах розміщення зовнішньої реклами.

http:/spzr.org.ua



Оставить комментарий

(без регистрации)