Разъяснения к Закону Украины “О рекламе” в части ограничения рекламы алкоголя и табака
30-11-09 | категория: Законодательство | теги: алкогольные напитки, Табачная продукция
TweetДо відома видавців та редакторів газет та журналів. Щодо розміщення реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів та послуг інших об’єктів права інтелектуальної власності під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби з 01.01.2010 року. Шановні колеги, попри набуття з першого січня наступного року заборони реклами алкоголю та тютюну, чинне законодавство не надає однозначної відповіді на питання, в яких виданнях можна, а в яких заборонено розміщувати зазначену рекламу.
Виходячи із загального принципу вітчизняного законодавства «дозволено все, що не заборонено законом» та чинного законодавства, з метою врегулювання зазначеної ситуації, нами було здійснено аналіз чинних нормативних актів із зазначеного питання та сформовано роз’яснення щодо застосування Закону України «Про рекламу» в частині обмеження реклами алкоголю та тютюну.
ТУТ Ви можете завантажити лист-роз’яснення, що може бути використаний виданнями, які планують розміщення реклами алкоголю та тютюну у наступному році, як аргумент при спілкуванні з рекламодавцями.
УАВПП рекомендує усім, хто вестиме переговори із рекламодавцями, використання цього листа як професійно виваженого. До того ж, якщо галузева позиція у цих питаннях буде узгодженою, нам усім буде легше залучати рекламу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та подібну.
Проте, звісно, цей лист ні в якому разі не є ані обовязковим, ані єдиним можливим. Звісно, рішення про те, використовувати цей лист чи ні - беззаперечно за видавцями та менеджерами видавничих компаній!
З повагою,
виконавча дирекція УАВПП
reklamaster.com