ТОП-10 каналов октября 2009 г

04-11-09 | категория: Реклама в СМИ, Статистика и анализ | теги: , , , ,

Tweet

За підсумками жовтня перше місце у ТОП-десятці каналів поділили «Інтер» та «Новий». «Інтер» став лідером по аудиторії 18+ у містах з населенням 50 тис+ зібравши долю 18,4% і рейтинг 2,8%, а також по всеукраїнській панелі. Тут його доля була 20,5% і рейтинг 3,1%. Натомість по аудиторії 14-49 безперечне лідерство здобув «Новий канал». По аудиторії 14-49 у містах з населенням 50 тис+ його доля була 14% та по аудиторії 13,6%.

Канал

Л 18+ гор. 50+

Л 18+

доля, %

рейтинг, %

доля, %

рейтинг, %

Интер

18,4

2,8

20,5

3,1

СТБ

9,3

1,4

8,5

1,3

Украина

8,8

1,3

8,6

1,3

1+1

8,3

1,3

10,2

1,5

Новый канал

7,6

1,2

7,3

1,1

ICTV

7,6

1,2

8,2

1,2

НТН

4,4

0,7

4,4

0,7

ПКВС

4,3

0,7

2,6

0,4

К1

2,7

0,4

2,7

0,4

ТЕТ

2,1

0,3

2,0

0,3

Канал

Л 14-49 гор. 50+

Л 14-49

доля, %

рейтинг, %

доля, %

рейтинг, %

Новый канал

14,0

1,8

13,6

1,8

СТБ

10,3

1,3

9,2

1,2

Интер

10,2

1,3

11,9

1,6

1+1

9,5

1,2

11,5

1,5

ICTV

8,4

1,1

9,1

1,2

Украина

6,6

0,9

6,7

0,9

НТН

4,2

0,5

4,3

0,6

К1

3,5

0,5

3,6

0,5

ПКВС

3,1

0,4

1,9

0,3

ТЕТ

2,3

0,3

2,3

0,3

Канал СТБ вийшов на другу позицію по обом аудиторіям. По аудиторії 18+ його доля - 9,3%, рейтинг - 1,4%, а по комерційній аудиторії 14-49 - доля - 10,3%, рейтинг -1,3%.
Як зауважує прес-служба СТБ, в жовтні канал продемонстрував найбільший ріст серед усіх крупних українських каналів. «Доля каналу порівняно з вереснем по аудиторії 18+ виросла на 10%, а по аудиторії 14-49 – на 12%, рейтинг на 21% и 22% відповідно», – йдеться в релізі каналу.

Третє місце по аудиторії 18+ посів телеканал «Україна», а по аудиторії 14-19 в містах з населенням 50 тис+ – «Інтер».
Показники інших каналів – у таблиці.

mediabusiness.com.ua



Оставить комментарий

(без регистрации)