УАВПП: Налог на рекламу могут увеличить в 10 раз
16-04-10 | категория: Законодательство | теги: налоги
TweetЗа не підтвердженою офіційно (поки що) інформацією, український Уряд готується поповнити бюджет країни за рахунок збільшення надходжень від податку з реклами. Відповідно передбачається збільшити ставку податку з реклами - для преси в 10 разів, до 5%.
Так, зокрема, передбачається, внесення змін до статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки і збори" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 30, ст. 336; 2008 р., № 18, ст. 197).
А саме:
- частину першу викласти у такій редакції: "Обєктами оподаткування податком з реклами є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами, опублікування (оприлюднення) у будь-який спосіб інформації про імя (найменування) спонсора, знака для товарів і послуг спонсора";
- частину третю доповнити словами "опублікування (оприлюднення) у будь-який спосіб інформації про імя (найменування) спонсора, знака для товарів і послуг спонсора";
- частину четверту викласти у такій редакції: "Граничний розмір ставки податку з реклами не може бути меншим 2,5 відсотка об’єкту оподаткування та перевищувати 3 відсотка об’єкту оподаткування. В залежності від засобу (форми) розміщення реклами, а також інформації про спонсора, до ставки податку застосовуються такі коефіцієнти: 1) реклама на телебаченні – 7, 2) реклама у друкованих засобах масової інформації – 5, 3) зовнішня реклама – 2". - частину п’яту доповнити словами "опублікування (оприлюднення) інформації про імя (найменування) спонсора, знака для товарів і послуг спонсора".
Олександр Дяченко, юрист УАВПП: «Оскільки, зазначений документ на сьогодні офіційно не оприлюднений та при цьому не обговорюється з медіа-організаціями, УАВПП не може вжити офіційних заходів для протидії цій ініціативі. В той же час важливість проблеми вимагає активних дій. У подібній ситуації ми просимо всі без виключення ЗМІ ініціювати на своїх сторінках обговорення соціальних наслідків такого нововведення, а також проводити журналістські розслідування з цього питання, та висвітлювати негативні для видавничої галузі наслідків таких реформ.»
Прес-служба УАВПП