“Велика кишеня” станет “Велмарт”
12-07-10 | категория: Новости рынка и компаний | теги: ребрендинг
TweetТорговельна мережа "Велика кишеня" переводить свої магазини і супермаркети під новий бренд. Як повідомляє компанія, У Полтаві розпочинає роботу "дисконтний гіпермаркет" "Велмарт". Компанія анонсує 7 таких магазинів у великих містах України до кінця 2010 року. У зв’язку з цим цікавим є юридичний аспект використання співзвучних назв українськими та іноземними компаніями. Неважко помітити, що новий бренди звучить подібно до назви американської торгової мережі WalMart, котра наразі планує вихід на ринок російського стріт-рітейлу.
Як коментують юристи, закон в даному випадку на боці того, хто перший зареєстрував фірму з такою назвою. Більше того, сама назва — це лише частина найменування. Другу його частину складає організаційно-правова форма. "Якщо в Україні існує ТОВ "Відомий світовий бренд", закон не забороняє створити АТ "Відомий світовий бренд", не кажучи вже про незначні зміни у самій назві", — говорить партнер юридичної фірми "Лавринович і партнери" Костянтин Пільков.
З іншого боку, рітейлера можуть звинуватити у недобросовісній конкуренції. Юристи говорять про те, що в разі банальної крадіжки іноземна компанія-власник бренду має змогу звернутись з позовом до суду.
Прокоментувати логіку запуску нового бренда прес-служба "Великої кишені" відмовилася, повідомляє "Укррудпром".
Фахівці з маркетингу критично оцінюють майбутній ребрендинг. На думку директора агентства "Слідоит" Вадима Пустотіна, ніяких плюсів від зміни назви компанія не отримає, адже споживач насторожено сприймає нові марки. Зміна назви при збереженні старої позиції на ринку може підняти рівень продажів тільки на час активних рекламних кампаній, вважають експерти. Купівельний трафік може знизитися через невисоку пізнаваність нової назви.
Експерти в один голос стверджують, що ефективний ребрендинг можливий тільки при зміні позиціонування мережі. Ймовірним для "Великої кишені" прогнозують крен у бік дискаунтера. Однак саме для цієї аудиторії ребрендинг може виявитися найменш результативним.
Аналітики ринку упевнені, що ефект від співзвучності у кращому випадку буде короткостроковим.
publicity.kiev.ua